Červen ve znamení fotbalu

23.07.2020

Během června se každoročně pořádá spousta amatérských turnajů v malém fotbale po celé republice. Tento rok tomu i přes nepřízeň pandemie Covid19 nebylo jinak. 

Nejprve jsem se zúčastnil 13. června již 7. ročníku Memoriálu Standy Nágla, který se koná na uctění jeho památky. Standa Nágl (mladší) totiž tragicky zemřel v květnu roku 2013 při cestě klubovým autobusem na venkovní zápas. Letos se pořadatelé (Adam a Elena Náglovi) rozhodli, že této akci dodají ještě jeden rozměr, charitativní. Veškerý výtěžek z této akce byl věnován mně. Během jednoho dne se podařilo vybrat až neuvěřitelných 24 tis. Kč, ke kterým dalších 6 tis. Kč přidal ještě fotbalový klub FK Dolní Dobrouč. 

Kdo vlastně vyhrál samotný turnaj, ani nevím, protože jsem byl zcela pohlcen přátelskou atmosférou, a tak jsem nesledoval samotnou hru.

Další týden jsme s rodiči jeli do Hradce Králové, kde se pořádá tradiční Sport Hradec Cup, tentokráte už jeho 12. ročník. Jedná se o charitativní turnaj, kterého se účastní i některé sportovní hvězdy. Letos si přišel zahrát třeba Filip Hronek, Martin Nečas, Filip Zadina nebo Pavel Krmaš. Neváhal jsem a některé jsem oslovil s prosbou o foto.

Nedílnou součástí tohoto turnaje je dražba sportovních artefaktů, především dresů. Letos bylo možné vydražit například podepsaný dres polského reprezentanta Roberta Lewandowského.

Během celého roku končícího touto akcí se podařilo vybrat neuvěřitelných 1 537 600 Kč, které byly spravedlivě rozděleny mezi 11 potřebných. Samotný turnaj pak vyhrál pořadatelský tým Sport Hradec Cupu.

Závěrem bych rád poděkoval všem zúčastněným na obou těchto akcích, ale především jejich organizátorům Adamu Náglovi a Adamu Chromkovi.

© 2020 Lucka Škopková. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky